ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK (ÁSZF)

lakásform.hu - hatályos ettől a naptól: 2025-11-10

 

1.     Üzemeltető adatai

Név: Lakásform Plusz Korlátolt Felelősségű Társaság

Székhely: 4225 Debrecen, Kiskert u. 26.

Levelezési cím: 4225 Debrecen, Kiskert u. 26.

Nyilvántartásba vevő hatóság: Vezetve a Debreceni Törvényszék Cégbírósága nyilvántartásában.

Cégjegyzékszám: 32904769-2-09

Adószám: 32904769-2-09

Képviselő: Tempfli Norbert János ügyvezető (vezető tisztségviselő)

Telefonszám: +36-70-249-2035

E-mail: info@lakasform.hu

Itt is elér bennünket: lakasform@gmail.com

Honlaphttps://www.homeversum.hu

Bankszámlaszám: 11738008-21532872-00000000

 

  • Tárhelyszolgáltató adatai

Név: DotRoll Kft.

Székhely: 1148 Budapest, Fogarasi út 3-5.

Elérhetőségsupport@dotroll.com, Tel.: +36 -1 -432 -3232

Weboldalhttps://dotroll.com/hu

 

2.     Általános rendelkezések

Az Általános Szolgáltatási Feltételek (továbbiakban: ÁFSZ) tartalmazzák a Lakásform Plusz Kft. mint szolgáltató (továbbiakban: Szolgáltató) által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal.

A jelen ÁSZF nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen ÁSZF értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről Fulfillment szolgáltatás webshopok számára szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

1.2. Hatály, az ÁSZF módosítása.

1.3.  A webshop, mint szerzői jogi mű szerzői jogi védelme, erre figyelemfelhívás.

1.4. Rendelkezésre állás.

Jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Lakásform Plusz Kft. által üzemeltetett webáruházban (továbbiakban: Webáruház) történő minden vásárlásra.

A fogyasztó (továbbiakban: Vásárló) a rendelés véglegesítésével elfogadja az ÁSZF -ben foglalt feltételeket.

 

3.     Rendelés menete

3.1 Termék kiválasztása és kosárba helyezése

A Webáruházban történő regisztráció a vásárláshoz nem szükséges. Az egyes elérhető termékek mellett minden esetben megtalálhatóak a vásárlói döntéshez szükséges alapvető adatok és a termékek tájékoztató jellegű fotói is.

Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a Vásárló a „KOSÁRBA” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba tudja helyezi. A kosárba tetszőleges számú termék helyezhető el, amely önmagában még nem eredményezi az adott termék megrendelését. A kosár tartalma a menüsorban jobb oldalon fent található „kosár” ikonra kattintva megtekinthető, ahol a Vásárlók leellenőrizhetik a rendelésüket, amelyet a megrendelés véglegesítéséig módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja és mutatja a rendelés végösszegét.

  • Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A jelen ÁSZF a Webáruházban elérhető és megvásárolható termékek megvásárlására vonatkozik. A Webáruházban többségében olyan bútorok vannak feltüntetve, amelyeket nincsenek raktárkészleten, ezért megrendelés esetén egy munkanapon belül felvesszük a Vásárlóval a kapcsolatot telefonon, és egyeztetünk a szállítás várható időpontját illetően. A termékek bemutató oldalain található szállítási információk tájékoztató jellegűek. A megjelenített termékek kizárólag online, házhoz szállítással rendelhetőek meg. A termékek adatlapján megtalálhatóak az egyes termékek leírásai, azok főbb jellemzői, illetve a termékek illusztrálására szolgáló képek. A megjelenő képek kis mértékben eltérhetnek a valóságtól, (például előfordulhat, hogy a színminta képe a valóságtól kis mértékben eltér, illetve a konyhabútor a képen látható mosogatótálcát, csaptelepet nem tartalmazza).

-          Lapra szerelt bútorok

A bútorok csak az összeszereléshez szükséges csavarokat tartalmazzák, a falra rögzítéshez szükséges tartozékokat külön kell megvásárolni. Ezek az eltérések nem minősülnek a Szolgáltató hibás teljesítésének, és ezekről az eltérésekről a rendelés visszaigazolása előtt a Szolgáltató telefonon igyekszik egyértelmű felvilágosítást adni. Az alábbi értékesítési feltételek kerülnek alkalmazásra minden, a Szolgáltató által bármely bútornak a vevő számára történő értékesítése esetén, minden vitás esetben a jelen szerződés feltételei az irányadók.

-          Összeszerelt bútorok

A biztonságos szállítás érdekében a fogók külön egységcsomagban vannak elhelyezve, melyet a Vásárlónak utólag kell felszerelni. A több részből álló termékek elemenként készre szerelt állapotban kerülnek kiszállításra.

 

Bútorrögzítés:

Javasoljuk a bútorok falhoz rögzítését. A bútor rögzítése előtt nézze meg, hogy a csavarok alkalmasak arra a falra, amelyre a bútort helyezik, ez a művelet biztosítja a rögzítés minőségét. Az akasztós, vagy falra szerelhető bútorok nem tartalmaznak rögzítőcsavarokat, így ezekről a Vásárlónak kell gondoskodnia. Minden fal más típusú csavart, vagy akár fúrási mélységet igényel. Válassza ki a bútorrögzítő csavarokat a bútor súlyának és a falak típusának megfelelően: vakolat, falazat, fa stb. A minőség, és a biztonság érdekében csak egy adott falhoz válasszon csavarokat.

-          Ajándékutalvány

Az ajándékutalvány fogalma:

Az ajándékutalvány a Lakásform.hu által kibocsátott, meghatározott névértékű, egyszeres felhasználású fizetőeszköz, amely a https://www.homeversum.hu webáruházban történő termékvásárlásra jogosít a feltüntetett értékben.

Az utalvány nem névre szóló, szabadon átruházható, készpénzre nem váltható, és csak egyszer használható fel egy vásárlás során.

Az utalvány az Áfa tv. 259. § (24/A) szerinti egyszeres felhasználású utalvány (SPV).

 Vásárlás és számlázás

Az utalvány megvásárolható a Lakásform.hu webáruházban.

A vásárláskor a vevő ÁFA-t is tartalmazó előlegszámlát kap (pl. 10 000 Ft bruttó értékkel).

A számlán az alábbi megnevezés szerepel:

„Egyszeres felhasználású ajándékutalvány – Áfa tv. 259. § 24/A szerint”

A beváltáskor történik a végszámla kiállítása a tényleges vásárlás végösszegéről, ahol szerepelni fog a felhasznált ajándékutalvány értékének megfelelő előlegszámla negatív tételként így a számla fizetendő bruttó végösszegét az utalvány értéke csökkenti.

Felhasználás feltételei

Az utalvány kizárólag a Lakásform.hu webáruházban használható fel.

Egy vásárlás alkalmával egy utalvány használható.

Az utalvány nem váltható készpénzre, részösszeg nem kerül visszatérítésre.

Ha a vásárlás összege meghaladja az utalvány értékét, a különbözet más fizetési móddal rendezhető.

Ha a vásárlás összege kevesebb, a fennmaradó összeg elvész, az utalvány egyszer használható.

Érvényesség és meghosszabbítás

Az ajándékutalvány a vásárlás napjától számított 12 hónapig érvényes.

Lejárt utalvány nem használható fel, és nem téríthető vissza.

Az utalvány elvesztése, ellopása vagy jogosulatlan felhasználása esetén a Lakásform.hu nem vállal felelősséget.

Utalvány tartalmi elemei

Az utalványon (digitális vagy papíralapú) kötelezően feltüntetendő:

Kibocsátó neve, címe, adószáma

Egyedi azonosító (sorszám / kód)

Névérték (pl. 10 000 Ft)

Kibocsátás dátuma

Érvényesség (pl. „12 hónapig érvényes”)

Felhasználási feltételek röviden

Kapcsolat

Elállási jog

Az ajándékutalvány digitális tartalomnak minősül, így a kézbesítéssel a teljesítés megtörténik.

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. § (1) m) pontja alapján a vásárlót az utalvány vásárlása után nem illeti meg a 14 napos elállási jog.

Adatkezelés

Ha az utalvány névre szóló (pl. ajándékba vásárolt), a megadott személyes adatokat a Lakásform.hu kizárólag az utalvány kiállításához és nyilvántartásához használja fel, az Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltak szerint.

 

3.1.                     Vásárlói adatok megadása, szállítási és fizetési mód kiválasztása

A rendelési folyamat az „PÉNZTÁRHOZ” gombra kattintva folytatható, ahol Vásárlóknak meg kell adniuk az adataikat, beleértve a rendeléshez szükséges személyes adataikat.

A „FOLYTATÁS” gombra kattintva meg kell adni a szállítási címet, itt van lehetőség eltérő számlázási cím megadására is. Felhívjuk a figyelmet arra, hogy amennyiben a Vásárló nem adja meg a szükséges adatait, úgy nem tud rendelést leadnia Webáruházban.

A „FOLYTATÁS” gombra kattintva a Vásárló kiválaszthatja a kiszállítás módját a felkínált szállítási módok közül, illetve lehetősége van a megjegyzés ablakban további információkat, különösen a kiszállításhoz kapcsolódó információkat közölni (pl. kit, milyen telefonszámon hívjon a futár, mikor tudja a Vásárló átvenni a megrendelt terméket stb.).

A „FOLYTATÁS” gombra kattintva a Vásárló kiválaszthatja a termék, illetve szolgáltatás ellenértékét teljesítő fizetési módot.

Az adatok a megrendelés véglegesítéséig és beküldéséig bármikor módosíthatóak, illetve az esetleges adatbeviteli hibák a megfelelő mezőre kattintással javíthatóak.

A "RENDELÉS LEADÁSA" gomb fölött található linkek segítségével az ÁSZF és az Adatvédelmi Tájékoztató megismerhető, letölthető és kinyomtatható. A megrendelés a szállítási és fizetési mód kiválasztása után, az ÁSZF és az Adatvédelmi Tájékoztató elfogadását követően, a "RENDELÉS LEADÁSA" gombra kattintva véglegesíthető. A „RENDELÉS LEADÁSA" gombra kattintva az Vásárló nyilatkozata – kiválasztott termékre vonatkozó vételi ajánlata – elektronikus úton és végleges jelleggel megtettnek és a Vásárló tekintetében ajánlati kötöttséget eredményező jognyilatkozatnak tekintendő (a fogyasztónak minősülő Vásárlókat az ÁSZF és a jogszabályok szerint megillető általános elállási jogosultság fenntartása mellett).

 

3.2.                     Az adásvételi szerződés létrejötte

A rendelések feldolgozása két lépcsőben történik. A megrendelés leadását követően a Webáruház először a megrendelés beérkezését e-mailen keresztül küldött automatikus üzenettel visszaigazolja (Rendelés visszaigazolás), ami csak annak tényét rögzíti, hogy a Vásárló megrendelése a Webáruházon keresztül megérkezett a Szolgáltatóhoz, azonban ez a visszaigazolás nem minősül az ajánlat elfogadásának. Amennyiben a Vásárló azt észleli, hogy az automata visszaigazoló e-mail értesítés a Vásárló adatait tévesen tartalmazza (pl. név, szállítási cím, telefonszám, stb.), úgy köteles ennek tényét – a helyes adatok megadásával egyidejűleg – a Webáruházzal e-mail útján haladéktalanul közölni. Amennyiben megrendelésétől számított 24 órán belül a Vásárló nem kapja meg az automata visszaigazoló e-mailt, úgy kérjük, vegye fel a Webáruházzal a kapcsolatot, mert elképzelhető, hogy megrendelése technikai okok miatt nem érkezett meg.

A Szolgáltató és a Vásárló közötti adásvételi szerződés a megrendelés feldolgozását követően, a Szolgáltatótól e-mailen megküldött (Feldolgozás folyamatban) a Vásárlóhoz történő megérkezésével jön létre, (a szállítás visszaigazoló e-mail a Vásárló levelezőrendszerében történő hozzáférhetővé válásakor) amely egyedi szerződéskötésnek minősül és fizetési kötelezettséget von maga után.

A végleges szállítási visszaigazolás tartalmazza (Kiszállítva) a kiszállításhoz kapcsolódó nyomon követési számot amennyiben elérhető a fuvarozó rendszerében, illetve hogy a megrendelt termék kiszállítása megkezdődött a megrendeléskor rögzített szállítási címre. A visszaigazoló email mellékleteként a Szolgáltató megküldi Vásárló részére az elektronikus E-számlát.

A Vásárló a "RENDELÉS LEADÁSA" gomb megnyomásával leadott rendelése a megrendelt termék tekintetében, adásvételi szerződés megkötésére irányuló szándékot egyértelműen kifejező és a lényeges kérdésekre kiterjedő jognyilatkozatnak számít, mely nyilatkozatához a rendelés leadásától számított 15 napig kötve marad. A Szolgáltató törekszik arra, hogy a megrendelést feldolgozza és az ajánlat elfogadását jelentő Feldolgozás folyamatban státuszváltozást mihamarabb megtegye, ugyanakkor felhívja a Vásárlók figyelmét, hogy rendkívüli esetekben (pl. ideiglenes készlethiány esetén) a visszaigazolás hosszabb időt is igényelhet. A Szolgáltatót a Vásárló által megtett megrendelés tekintetében szerződéskötési kötelezettség nem terheli, a megrendelés visszaigazolását - pl. készlethiány esetén - jogosult visszatartani, illetve megtagadni.

Amennyiben a Vásárló fogyasztónak minősül és a megrendelésének elfogadása – azaz a megrendelés elektronikus úton történő visszaigazolása – legkésőbb a megrendelés elküldését követő 3 munkanapon belül a Vásárlóhoz nem érkezik meg (az adott email címen nem válik hozzáférhetővé), a fogyasztónak minősülő Vásárló mentesül az ajánlati kötöttség, illetve a szerződéses kötelezettség alól (ajánlati kötöttség alóli mentesülés). A Vásárló általi megtekintés időpontjától függetlenül a megrendelés tartalmának a Vásárló által megadott e-mail címre történő visszaigazolásával az egyedi szerződés abban az esetben is létrejön, amennyiben a Szolgáltató visszaigazoló email üzenetét az ajánlati kötöttség utolsó napján elküldi a Vásárló megrendelés során megadott e-mail címére.

Az adásvételi szerződés megkötésével a Szolgáltató vállalja, hogy átadja az adásvétel tárgyát képező termékeket és lehetővé teszi, hogy a Vásárló megszerezze a termék tulajdonjogát. A Vásárló a termék átadásával válik tulajdonossá. A Szolgáltató köteles a termékeket, ideértve az azokra vonatkozó dokumentumokat elektronikus vagy nyomtatott formában a Vásárlónak elérhetővé tenni. A termékeket a kiszállítás időpontjában kell a Vásárló részére átadottnak tekinteni.

 

3.3.                     Árak

A Webáruházban közzétett árak ÁFÁ-val növelt bruttó árak, melyek forintban értendőek. A Webáruházban az árak megjelenítése EUR-ban is elérhető ez azonban csak tájékoztató, megközelítő információt szolgáltat és a Szolgáltató által beállított árfolyamon számolja át a bruttó Ft árakat.

A Szolgáltató a Webáruházban található termékek vételárának egyoldalú – az árváltoztatás weboldalon történő megjelenítésével egyidejű – módosításának jogát a maga számára fenntartja azzal, hogy az adott rendelés Vásárló általi elküldését (MEGRENDELÉS LELADÁSA gomb megnyomását) követően a megrendelt termék vételárát a Vásárló hátrányára nem változtathatja meg. A nyilvánvalóan hibásan feltüntetett ár esetén a Szolgáltató felajánlja a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában a Vásárló eldöntheti, hogy megrendeli valós áron a terméket vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést. Nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árnak minősül különösen: 0 Ft-os ár, kedvezménnyel csökkentett, de a kedvezményt tévesen feltüntető ár (pl.: 10000 Ft-os Áru esetén a 20 %-os kedvezmény feltüntetése mellett 5000 Ft-ért kínált Áru).

Az elektronikus út alkalmazásából eredő rendszerhibákból és rendelésmódosulásokból fakadóan a Szolgáltatót, illetve a Vásárlót hátrány nem érheti, az így létrejövő többletkötelezettségek a Feleket nem terhelik. Szolgáltató, illetve a Vásárló jogosult az iménti okokból fakadóan téves, illetve hibás rendeléseket törölni, módosítani, illetve visszamondani.

 

3.4.                     Kiszállítás

A Vásárló a megrendelésben megadja az áru szállításához szükséges elérhetőségeit, azaz teljes nevét, telefonszámát, az áru átadási helyének címét, e-mail címet és a számlázási adatokat. A Vásárlónak olyan címet kell megadnia, amely címen a Vásárló, illetve a termék átvételére jogosult személy elérhető, illetve a termék átvétele biztosított. A vásárlót terheli a felelősség, hogy a megrendelés visszaigazolását kizárólag az általa a megrendelésben megnevezett személynek hozza a tudomására.

A termékek kiszállításának várható időtartamát a termékek leírása tartalmazza, azonban a szállítási határidő minden szállítási típus és átvételi mód esetében esetén csak tájékoztató jellegű. A szállítási határidő módosulása miatt a Szolgáltató kizárja a felelősségét. A bútorokat lapra szerelt és összeszerelt állapotban szállítjuk. Előfordulhat, hogy a kiszállítás rajtunk kívül álló okokból (pl. útviszonyok, baleset, időjárási okok, vis major) az előzetes értesítés ellenére meghiúsul. Ilyenkor igyekszünk a Vásárlót az esetleges változásról a lehető leghamarabb tájékoztatni, és a kiszállítást a következő lehetséges időpontban ismét megkísérelni. A fogyasztó természetesen ezt nem köteles megvárni, és úgy dönthet, hogy eláll a vásárlástól. Amennyiben a Vásárló hibájából vagy a Vásárló érdekkörében felmerült ok miatt hiúsul meg a terméket kiszállítása, a Szolgáltató felveszi a kapcsolatot a Vásárlóval az ismételt kiszállítás időpontjával kapcsolatban. Ha második kiszállítás is meghiúsul a Vásárló hibájából vagy a Vásárló érdekkörében felmerült ok miatt, a Szolgáltató jogosult elállni az adásvételi szerződéstől. Szolgáltató kizárja a kiszállítás késedelméből eredő felelőségét, ha kiszállítás a Vásárló érdekkörében felmerült ok miatt nem valósulhat meg.

A Szolgáltató a megrendelt terméket csak addig a pontig vállalja szállítani, ameddig a terméket szállító gépjármű szabályosan közúton el tud menni. A termék kiszállítása és átadása a termék összeszerelését nem foglalja magában.

Az adásvételi szerződés megkötésével a Szolgáltató vállalja, hogy átadja az adásvétel tárgyát képező terméket és lehetővé teszi, hogy a Vásárló megszerezze a termék tulajdonjogát. A Vásárló a termék átvételével válik a termék tulajdonosává. A Szolgáltató köteles a termékeket, ideértve az azokra vonatkozó dokumentumokat átadni a Vásárlónak. A termékeket a kiszállítás időpontjában kell a Vásárló részére átadottnak tekinteni.

 

3.5.                     Fizetés

A Webáruházban vásárolt termékek esetén a Vásárlónak semmilyen előlegfizetési kötelezettsége nincs. Az Áfa tv. 166. § (2) bekezdése alapján a Szolgáltató számlát bocsát ki a Webáruházban történő vásárlásokról, amelyet elektronikus úton kézbesít a Vásárló megadott e-mail címére. A termék átadásával a Szolgáltató elismeri, hogy a vételárat a Vásárló teljes mértékben megfizette, és további fizetési kötelezettsége nem áll fenn a Vásárlónak nincsen,
A Webáruházban az alábbi fizetési lehetőségek közül választhatnak a Vásárlók:

  • ● Készpénzes fizetés átvételkor (utánvét)

  • ● Bankkártyás vagy hitelkártyás fizetés átvételkor (utánvét)

  • ● Banki átutalás (előre utalás)

  • ● OTP SimplePay kártyás fizetés

o   qvik ingyenes átutalás

o   Fizetés Apple Pay-el

o   Fizetés Google Pay-el

o   Fizetés OTP SZÉP kártyával

  • ● OTP SimplePay azonnali utalás

  • ● OTP Áruhitel

 

Készpénzes fizetés átvételkor

A Vásárlók kényelme érdekében a Szolgáltató, helyszínen történő készpénzes fizetési lehetőséget biztosít. Kérjük a Vásárlókat, hogy lehetőleg a pontos fizetendő összeget készítsék elő.

Bankkártyás fizetés átvételkor

A Vásárlók bankkártyával vagy hitelkártyával is fizethetnek a termék átvételekor. A terméket kiszállító futárunknál található kártyaolvasó, mellyel könnyedén elvégezhető a tranzakció.

Banki átutalás

Amennyiben a Vásárló a fizetési módok közül a banki átutalást választja, köteles a számla összegét legkésőbb a kiszállítás napjáig a Szolgáltató alábbi bankszámlájára megfizetni. A Vásárló tudomásul veszi, hogy a banki átutalás jóváírásának időtartamát a szolgáltatónak nem áll módjában befolyásolni, ennél fogva a szolgáltatót az esetleges átutalási késedelemből fakadóan felelősség vagy helytállási kötelezettség egyáltalán nem terheli. Kérjük, az átutalási közleményben adja meg rendelésének kilenc számjegyű azonosítóját (pl. HHVTGVLRF).

Amennyiben a Vásárló a megrendelés visszaigazolását követő 30 belül nem teljesíti fizetési kötelezettségét, úgy a Szolgáltató jogosult a Vásárló értesítése nélkül a megrendelést törölni és a szerződéstől elállni.

Szolgáltató bankszámla adatai:

  • Címzett: Lakásform Plusz Kft.

  • Bank: OTP Bank Nyrt.

  • Megjegyzés: Rendelésszám

  • Bankszámla szám: 11738008-21532872-00000000

Nemzetközi utalás esetén:

  • Címzett székhelye: 4225 Debrecen, Kiskert u. 26.

  • IBAN: HU04-11738008-21532872-00000000

  • SWIFT kód: OTPVHUHB

  • Bank székhelye: 1051 Budapest, Nádor utca 16.

Fizetés bankkártyával

A Vásárló megrendelési folyamat során azonnal tud fizetni, ha megadja bankkártyája adatait. A megrendelés véglegesítésekor a Vásárló bankkártyáját az esetleges kedvezmények levonása után megterheljük a ténylegesen kiszámlázott összeggel.

Fizetés Apple Pay-el

OTP SimplePay kártyás fizetés rendszeren keresztül történik.

A Vásárló a termék vételárát közvetlenül Apple-fiókon keresztül is meg tudja fizetni. A megrendelés leadásakor a Webáruház átirányítja az Apple-hez, hogy engedélyezze a megrendelés értékének kifizetését. Amint a Szolgáltató értesül az engedélyezésről, a felveszi a Vásárlóval a kapcsolatot és a szállítás megkezdődik.

Fizetés Google Pay-el

OTP SimplePay kártyás fizetés rendszeren keresztül történik.

A Vásárló a termék vételárát közvetlenül Google-fiókon keresztül is meg tudja fizetni. A megrendelés leadásakor Webáruház átirányítja a Google-hez, hogy engedélyezze a megrendelés értékének kifizetését. Amint a Szolgáltató értesül az engedélyezésről, a felveszi a Vásárlóval a kapcsolatot és a szállítás megkezdődik.

OTP Áruhitel

A Vásárló a termék vételárát az OTP Bank által kínált OTP Online Áruhitel segítségével is meg tudja fizetni. Amint a Szolgáltató értesül az engedélyezésről, a felveszi a Vásárlóval a kapcsolatot és a szállítás megkezdődik.

 

 

3.6.                     Számla

Szolgáltató a Vásárló részére a megrendelt termék vételárának kifizetésének igazolására, elektronikus számlát állít ki, amelyet a Vásárló által megadott email címre elektronikus levél útján küld meg. Jelen ÁSZF elfogadása az elektronikus számlabefogadó beleegyezésének minősül, az ÁSZF elfogadásával a Vásárló hozzájárul ahhoz, hogy számára a Szolgáltató elektronikus számlát állítson ki.

A fentieknek megfelelően a Vásárló a megrendelés leadásával és a jelen ÁSZF elfogadásával kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy a Szolgáltató a hatályos jogszabályoknak megfelelően kiállított elektronikus számlát befogadja, valamint a Szolgáltató által küldött elektronikus számlát tartalmazó leveléből (e-mailből) letölti.

A Szolgáltató által kiállított elektronikus számlát a OTP eBIZ Kft. látja el. A Szolgáltató által kiállított elektronikus számla elektronikus úton kibocsátott számviteli bizonylat, amely a számviteli és az ÁFA jogszabályok által szabályozott és adóigazgatási azonosításra teljes mértékben alkalmas. Az elektronikus úton kibocsátott számlákat a hatályos jogszabályok alapján, elektronikus úton kell megőrizni. Az eredeti elektronikus számla, mint elektronikus úton kibocsátott számviteli bizonylat, hitelesen igazolja az adófizetéssel kapcsolatos jogok és kötelezettségek létét.

A kiállított elektronikus számla mindenben megfelel az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvényben, a 23/2014 (VI.30.) NGM rendeletben és az egyéb elektronikus számlára vonatkozó jogszabályokban előírt feltételeknek.

 

3.7.                     Fogyasztónak minősülő Vásárló elállási joga

A 45/2014. (II. 26.) Kormányrendeletnek megfelelően a fogyasztónak minősülő Vásárló jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől a termékek átvétele előtt vagy az azt követő, illetve több termék vagy több darabból álló termék vásárlása esetén az utolsó termék vagy darab átvételét követő 14 napon belül. Az elállás joga nem érvényes az Ajándékutalványokra. Vásárló jogosult továbbá a szerződéskötésre vonatkozó ajánlatát is visszavonni. A Vásárló elállási szándékát a +36 70 249 2035 (normál díjszabású) információs vonalon, elektronikus levél formájában, e-mailben az info@lakasform.hu címre vagy a Szolgáltató székhelyére postai levélben megküldve jelentheti be. A fogyasztó az elállási jogát a felhasználói fiókjából elektronikusan kezdeményezheti vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja.

Amennyiben a fogyasztónak minősülő Vásárló úgy dönt, hogy a megjelölt, 14 napos határidőn belül az adásvételi szerződéstől eláll, ehhez elég a fent megjelölt elérhetőségek valamelyikén közölnie az elállási szándékát a Szolgáltatóval. A határidőben történt közléssel az elállás jogszerű és érvényes a Vásárló általi egyoldalú jognyilatkozat megtételével is. Az elállási jogot határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztónak minősülő Vásárló nyilatkozatát határidőn belül elküldi.

Az elállás jogkövetkezményeként a Szolgáltató legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket, így a szállítási díjat is. Felhívjuk a figyelmét, hogy ez a rendelkezés nem vonatkozik a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási mód választásával okozott többletköltségekre. Elállás esetén a Szolgáltató a Vásárlónak visszajáró összeget a Vásárló által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A Vásárló kifejezett beleegyezése alapján a Szolgáltató a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti. A Vásárló által hibásan és/vagy pontatlanul megadott bankszámlaszám vagy postai cím következtében történő késedelem miatt a Szolgáltatót felelősség nem terheli. Ha a Vásárló kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ (a termék lakásba történő szállítását), a Szolgáltató nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket. Ilyen esetben a feltüntetett általános szállítási díjtételek erejéig áll fenn a Szolgáltató visszatérítési kötelezettsége.

Amennyiben a fogyasztó csak részben – csak bizonyos termékek tekintetében – áll el a szerződéstől, a Szolgáltató az elállással érintett termékek vételárát téríti vissza és az összekészítési díjat vagy szállítási díjat abban az esetben nem, ha az az elállással nem érintett további termékek vonatkozásában is felszámítandó. A Szolgáltató mindaddig visszatarthatja az elállással érintett termék vételárát, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Nem illeti meg a Szolgáltatót a visszatartás joga, ha vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza.

 

3.8.                     A Vásárló kötelezettségei elállása esetén

Ha a Vásárló eláll a szerződéstől, köteles az kiszállított terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve a Szolgáltatónak vagy az Szolgáltató által az kiszállított termék átvételére meghatalmazott személynek átadni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó az Árut a határidő lejárta előtt elküldi.

A Vásárló a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel. Ilyen esetben a Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy egyoldalúan beszámítsa a termék értékcsökkenéséből adódó kártérítési követelését a fogyasztó vételár visszakövetelési követelésével szemben.

Elállás esetén a Vásárló a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet 24. § (2) bekezdésének megfelelően.

A Vásárló nem jogosult elállni a szerződéstől a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet 29. § (1) bekezdésében meghatározott esetekben. Így a Vásárló nem jogosult elállni a szerződéstől: olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza; olyan termék esetében, amelyet a Vásárló utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.

A fogyasztónak minősülő Vásárló elállási jogáról a +36 70 249 2035 (normál díjszabású) információs vonalon kérhet további tájékoztatást.

Az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatos közvetlen költségek viselése

A Vásárló viseli az áru visszaküldésének közvetlen költségét. Az árut az Szolgáltató címére kell visszaküldeni. Kérjük vegye figyelembe, hogy utánvéttel vagy portósan visszaküldött árut nem áll módunkban átvenni.

Át nem vett csomagok kezelése

A vásárló köteles a megrendelt és kiszállított termék(ek)et átvenni. Az utánvétes és előre kifizetett rendelés esetén is a megrendelés véglegesítésével érvényes szerződés jön létre a Vásárló és Szolgáltató között. Amennyiben a vásárló a kiszállított terméket indokolatlanul nem veszi át, az nem minősül elállásnak a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet alapján, ebben az esetben a Szolgáltató jogosult a ténylegesen felmerült szállítási és visszaszállítási díjat a Vásárlóra terhelni. A Szolgáltató jogosult a jövőbeli megrendeléseket előre fizetéshez kötni azon vásárlók esetében, akik korábban csomagot nem vettek át.

 

3.9.                     Kellékszavatosság, termékfelelősség és jótállás

A Szolgáltatót a 151/2003 (IX.22.) Korm. rendelet alapján a rendeletben felsorolt új tartós fogyasztási cikkek vonatkozásában kötelező jótállási kötelezettség terheli (kötelező jótállás). A Szolgáltató 24 havi önkéntes jótállást biztosít a fogyasztói szerződés keretében vásárolt termékekre, kivéve, amikor a Szolgáltató ettől eltérő – egyes termékek esetében akár hosszabb időtartamú – önkéntes jótállási kötelezettséget vállal az általa közzétett tájékoztató anyagok feltételei szerint, amelynek esetében az önként vállalt jótállás időtartama nem lehet rövidebb, mint a jótállás rendeletben meghatározott kötelező időtartama.

A 151/2003 (IX.22) számú Kormányrendeletben felsorolt 10.000 Ft elérő, de 100.000 Ft- ot meg nem haladó eladási ár esetén a jótállás időtartama 1 év, 100.000 Ft-ot meghaladó, de 250.000 meg nem haladó eladási ár esetén 2 év, 250.000 Ft eladási ár feletti termékek esetében a kötelező jótállási idő 3 év, amely esetben ezen termékekre e hosszabb kötelező jótállási idő az irányadó. A Szolgáltató önként vállalt jótállási kötelezettsége a rendeletben kötelezően meghatározott időtartamot meghaladhatja, amelyről az egyes termékek adatlapján ad tájékoztatást.

A jótállási idő a termék, fogyasztónak minősülő Vásárló általi átvételének vagy a termék beüzemelésének napján kezdődik. Amennyiben a fogyasztónak minősülő Vásárló a termék átadásától számított 6 hónapon belül nem helyezi üzembe, a jótállási határidő kezdő napja a termék átadásának a napja.

A jótállás, a fogyasztónak minősülő Vásárló jogszabályból eredő szavatossági és egyéb jogait nem érinti.

 

3.10.                 Panaszkezelés módja

Amennyiben termék kicsomagolása után gyártási hibát vagy a szállítás során történt sérülést észlel, kérjük, fényképezze le a sérülést, és küldje el nekünk e-mailben az info@lakasform.hu e-mail címre, mi pedig igyekszünk a lehető leghamarabb orvosolni a problémát. Munkatársunk a lehető legrövidebb idő alatt, de legkésőbb 5 napon belül írásban felveszi Önnel a kapcsolatot, és ismerteti a lehetőségeket - fontos számunkra, hogy minden Vásárló elvárásainak megfeleljünk.

Ha a Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, a felek a panaszról jegyzőkönyvet vesznek fel, amely a következőket tartalmazza:

 

a Vásárló neve, lakcíme,

a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,

a Vásárló panaszának részletes leírása, a Vásárló által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,

a Szolgáltató nyilatkozata a Vásárló panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,

a jegyzőkönyvet felvevő személy és – telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével – a Vásárló aláírása,

a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,

telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.

Ha a kifogás rendezésének módja a Vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben meg kell adni. A jegyzőkönyv másolatát a Vásárlónak át kell adni. Ha a Szolgáltató a Vásárló igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról legkésőbb három munkanapon belül köteles értesíteni a Vásárlót.

A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató köteles a Vásárlót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával - annak jellege szerint - mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a vállalkozás a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást. Amennyiben a Szolgáltató és a Vásárló között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a fogyasztó számára:

 

3.11.                 Békéltető testület előtti eljárás

Amennyiben a 13. pont szerinti panaszkezelés nem vezet eredményre, a Vásárló jogosult a lakóhelye, tartózkodási helye szerinti illetékes, vagy a kérelemben megjelölt békéltető testülethez fordulni. A békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését.

A békéltető testület hatáskörébe tartozik a Szolgáltató és a Vásárló közötti fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület eljárásának célja, hogy a fogyasztók (Vásárlók) és a gazdálkodó szervezetek, azaz a vállalkozók (Szolgáltató) között felmerült vitás ügyeket a felek között egyezséggel zárja le. Ha nem jön létre egyezség, akkor a békéltető testület a határozatával dönti el az ügyet, amelynél figyelemmel kell lennie a fogyasztói jogok gyors, hatékony és egyszerű érvényesítésére.

A békéltető testület – kivéve, ha a Vásárló személyes meghallgatást kér – a meghallgatást személyes jelenlét nélküli, hang- és képi átvitelt egyidejűleg biztosító elektronikai eszköz útján online formában tartja meg (a továbbiakban: online meghallgatás).

Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli, ennek keretében a Szolgáltató köteles a békéltető testület felhívására határidőn belül válasziratát megküldeni a békéltető testület számára a fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról szóló, 2013. május 21-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet alkalmazásának kivételével a Szolgáltató a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét köteles biztosítani.

A békéltető testület egyezség hiányában határozatot hoz, amely érvényét tekintve azonos egy bírósági határozat hatályával és nem teljesítés esetén végrehajtási záradékkal lehet ellátni, abban az esetben, ha:

  • I. a kérelem megalapozott, és a vállalkozás – a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi törvény a 36/C. § szerinti – alávetési nyilatkozatában, az eljárás kezdetekor vagy legkésőbb a döntés meghozataláig nyilatkozatában a békéltető testület döntését magára nézve kötelezőként elismerte, vagy

  • II. a vállalkozás alávetési nyilatkozatot nem tett, de a kérelem megalapozott és a fogyasztó érvényesíteni kívánt igénye – sem a kérelemben, sem a kötelezést tartalmazó határozat meghozatalakor – nem haladja meg a 200.000,- Ft-ot, azaz kettőszázezer forintot.

A fenti eseteken túl a békéltető testület egyezség hiányában ajánlást tesz, ha a kérelem megalapozott, azonban a vállalkozás az eljárás kezdetekor úgy nyilatkozott, hogy a tanács döntését kötelezésként nem ismeri el, illetve ha a tanács döntésének elismeréséről egyáltalán nem nyilatkozott

Fogyasztó panasza estén az alábbi békéltető testülethez fordulhat:

Békéltető testület neve

A békéltető testület elérhetősége

Békéltető Testület székhelye

Illetékességi terület

Budapest Békéltető Testület

Budapest Budapesti Békéltető Testület Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.Telefonszáma: (1) 488-2131 Fax száma: (1) 488-2186 Elnök: Dr. Inzelt Éva Veronika Honlap cím: https://bekeltet.bkik.hu/ E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

Budapest

Budapest

Baranyai Vármegyei Békéltető Testület

Pécs Baranya Vármegyei Békéltető Testület Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36. Telefonszáma: (72) 507-154; (20) 283-3422 Fax száma: (72) 507-152 Elnök: Dr. Bércesi Ferenc Honlap cím: www.baranyabekeltetes.hu E-mail cím: info@baranyabekeltetes.hu kerelem@baranyabekeltetes.hu

Pécs

Baranya vármegye

Somogy vármegye

Tolna vármegye

Borsod-Abaúj-Zemplém Vármegyeii Békéltető Testület

Miskolc Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Békéltető Testület Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1. Telefonszáma: (46) 501-091 (új ügyek); 501-871 (folyamatban lévő ügyek) Elnök: Dr. Tulipán Péter Honlap cím: www.bekeltetes.borsodmegye.hu E-mail cím: bekeltetes@bokik.hu

Miskolc

Borsod-Abaúj-Zemplém vármegye

Heves vármegye

Nógrád vármegye

Csongrád-Csanád Vármegyei Békéltető Testület

Szeged Csongrád-Csanád Vármegyei Békéltető Testület Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12. Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék Fax száma: (62) 426-149 Elnök: Dr. Horváth Károly Honlap cím: www.bekeltetes-csongrad.hu E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu

Szeged

Békés vármegye

Bács-Kiskun vármegye

Csongrád-Csanád vármegye

Fejér Vármegyei Békéltető Testület

Székesfehérvár Fejér Vármegyei Békéltető Testület Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6. Telefonszáma: (22) 510-310 Fax száma: (22) 510-312 Elnök: Dr. Vári Kovács József Honlap cím: www.bekeltetesfejer.hu E-mail cím: bekeltetes@fmkik.hu; fmkik@fmkik.hu

Székesfehérvár

Fejér vármegye

Komárom-Esztergom vármegye

Veszprém vármegye

Győr-Moson-Sopron Vármegyei Békéltető Testület

Győr Győr-Moson-Sopron Vármegyei Békéltető Testület Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a. Telefonszáma: (96) 520-217 Elnök: Dr. Bagoly Beáta Honlap cím: https://gymsmkik.hu/bekelteto E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu

Győr

Győr-Moson-Sopron vármegye

Vas vármegye

Zala vármegye

Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület

Debrecen Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület Székhelye: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10. Ügyintézés helyszíne: 4025 Debrecen Vörösmarty u. 13-15. Telefonszáma: (52) 500-710; (52) 500-745 Fax száma: (52) 500-720 Elnök: Dr. Hajnal Zsolt Honlap cím: https://www.hbmbekeltetes.hu E-mail cím: bekelteto@hbkik.hu

Debrecen

Jász-Nagykun-Szolnok vármegye

Hajdú-Bihar vármegye

Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegye

Pest Vármegyei Békéltető Testület

Budapest Pest Vármegyei Békéltető Testület Székhelye: 1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. IV/2. Telefonszáma: +36 1 792 7881 Elnök: Dr. Koncz Pál Honlap cím: www.pestmegyeibekelteto.hu; www.panaszrendezes.hu E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

Budapest

Pest vármegye

 

 

3.12.                 Fogyasztóvédelmi eljárás

Fogyasztói panasz esetén a fogyasztónak minősülő Vásárló az alábbi testületekhez fordulhat:

Hajdú-Bihar Vármegyei Kormányhivatal

Fogyasztóvédelmi Ügyfélszolgálat Debrecen

Cím: 4025 Debrecen, Széchenyi utca 46. (bejárat: Debrecen, Arany János utca 53. alatt)

Telefon: 06 52 533 924

E-mail cím: fogyasztovedelem@hajdu.gov.hu

További elérhetőségek és bővebb információ: https://kormanyhivatalok.hu/kormanyhivatalok/hajdu-bihar/megye/ugyfelszolgalat/debrecen-4025-3

A Vásárló az itt felsorolt hatóságokhoz is fordulhat panaszával, valamint a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatósághoz is (www.nmhh.hu).

Az online leadott megrendelésekből adódó, a Szolgáltató és a fogyasztónak minősülő Vásárló közötti fogyasztói jogviták peren kívül is rendezhetők. Az ilyen peren kívüli vitarendezésre a Békéltető Testületek rendelkeznek hatáskörrel. A békéltető testület előtt folyó eljárásban a Szolgáltatót együttműködési kötelezettség terheli.

Fogyasztónak minősülő Vásárló jogosult a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testülethez fordulni. A békéltető testületekről, illetve elérhetőségeikről bővebb információ itt található: https://bekeltetes.hu

A Szolgáltató székhelye szerint illetékes Békéltető Testület:

Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület

Székhelye: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.

Ügyintézés helyszíne: 4025 Debrecen Vörösmarty u. 13-15.

Telefonszáma: (52) 500-710; (52) 500-745

Fax száma: (52) 500-720

Elnök: Dr. Hajnal Zsolt

Honlap cím: https://www.hbmbekeltetes.hu

E-mail cím: bekelteto@hbkik.hu

A Vásárló ezen szervezethez fordulhat a Szolgáltatóval való vitás ügyei rendezése érdekében.

Ezen felül a Vásárlónak az 524/2013/EU rendelet 14. cikkében foglaltaknak megfelelően lehetősége van az EU online vitarendezési platformját is igénybe venni, amit az alábbi linken érhet el: https://commission.europa.eu/index_hu

A szolgáltató ezúton biztosítja a Vásárlót arról, hogy az EU ezen vitarendezési platformjával együttműködik.

 

3.13.                 Felelősség kizárása

A Szolgáltató nem felelős a weboldal használatából vagy működtetéséből adódó károkért, vagy az alábbi esetek bármelyikéért, adódjon az bármilyen okból: az interneten küldött és/vagy fogadott adat meg nem érkezése, az internethálózat jelen szerződésteljesítését megakadályozó működési hibái, a fogadó készülékek vagy kommunikációs vonalak meghibásodása, bármely tartalom vagy adat elvesztése, bármely szoftver vagy weboldal meghibásodása, programhibák, rendkívüli események következményei vagy technikai hibák, ideértve a vis majort, valamint a vevő internetszolgáltatójának díjait is.

Szolgáltató továbbá minden felelősségét kizárja a termék megrendelése vonatkozásában létrejövő szerződéssel, annak teljesítésével és minden körülményével, valamint a termékek használatával összefüggésben felmerülő valamennyi közvetlen, közvetett, következményi és bármilyen egyéb kárért, kivéve azokért melyeket érintően a felelősség kizárása a jogszabályok alapján semmis.

 

3.14.                 Vonatkozó jogszabályok jegyzéke

• 1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről

• 2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről

• 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről

• 151/2003. (IX.22.) kormányrendelet a tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról

• 45/2014. (II.26.) kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól

• 19/2014. (IV.29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól

• 1999. évi LXXVI. törvény a szerzői jogról

• 2011. évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról

• AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2018/302 RENDELETE (2018. február 28.) a belső piacon belül a vevő állampolgársága, lakóhelye vagy letelepedési helye alapján történő indokolatlan területi alapú tartalomkorlátozással és a megkülönböztetés egyéb formáival szembeni fellépésről, valamint a 2006/2004/EK és az (EU) 2017/2394 rendelet, továbbá a 2009/22/EK irányelv módosításáról

• AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2016/679 RENDELETE (2016. április 27.) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet)

• A fogyasztó és vállalkozás közötti, az áruk adásvételére, valamint a digitális tartalom szolgáltatására és digitális szolgáltatások nyújtására irányuló szerződések részletes szabályairól szóló 373/2021. (VI. 30.) Korm. rendelet

 

3.15.                 Szállítási idő és szállítási feltételek

A Vásárló választhat szállítási módot. Az Szolgáltató a termékeket Magyarország területén a Vásárló által választott, a Webáruházban megjelölt módon szállítja ki. A termékek más módon történő kiszállítása az Szolgáltatóval történő előzetes megállapodáshoz kötött.

Az árukat futár a Vásárló ajtajáig szállítja. Az áruk kiszállítása a terméken feltüntetett szállítási idő figyelembevételével történik.

Az áruk szállítási költségének viselője és mértéke a szállítási módnál kerül feltüntetésre, ingyenes szállítás feltüntetése esetén a Szolgáltató átvállalja az adott áru kiszállításának költségét.

A megrendelt áruk kiszállítása a Vásárló által megadott címre történik. Az áruk harmadik személynek való átadása a Vásárlóval kötött előzetes megállapodás alapján lehetséges.

Fogyasztói adásvételtől eltérő esetben a Szolgáltató nem köteles az árut a Vásárlónak kiszállítani. Az Általános Szerződési Feltételek rendelkeznek az áruk fuvarozásáról, azonban ez nem jelent az Szolgáltató részéről kötelezettséget arra, hogy az árut a Vásárló részére kiszállítsa. Az áru kiszállítására vonatkozó kötelezettség teljesítettnek minősül, amikor az árut az Szolgáltató átadja a fuvarozónak (futárszolgálatnak), aki köteles az árut a feladási helytől elszállítani.

Fogyasztói adásvétel esetében az áru fuvarozása biztosított. Az áru Vásárló részére történő átadására vonatkozó kötelezettség teljesítettnek minősül, amikor az áru a Vásárló birtokába kerül.

Ha az áru a szállítás során a fuvarozó magatartása miatt megsérül, az Szolgáltató kijavítja a sérülést, vagy amennyiben a javítás nem lehetséges, új árut biztosít helyette.

A szállítási határidő túllépése nem minősül az Szolgáltató szerződésszegésének, ha a késedelem harmadik fél (beleértve a Gyártót vagy a fuvarozót) késedelméből ered.

 

GLS futárszolgálat

1/b sz. melléklet: A https://ecsomag.hu felületen megrendelt szolgáltatásokra vonatkozó szolgáltatási díjak.

A díjszabás a https://csomag.hu/hu/csomagfeladas oldalon az Árak alatt is elérhető.

I/a. Feladó által meghatározott magyarországi címen történő felvétel és kézbesítés

bármely kiszállítási mód esetén

Az árak 2025. április 14-től érvényesek.

Belföldi díjszabás

Méret

Leghosszabb + legrövidebb oldal

Bruttó eladási ár

XS

max. 35 cm

2 590 Ft

S

max. 50 cm

3 290 Ft

M

max. 65 cm

3 790 Ft

L

max. 80 cm

4 490 Ft

XL

max. körméretig*

4 990 Ft

*A csomagok körmérete nem haladhatja meg a 3 métert (maximális magasság: 60 cm, maximális szélesség:80 cm, maximális hosszúság: 200 cm, maximális súly: 40 kg)

Többletszolgáltatások

Utánvét kezelési díj

(CSAK Magyországon)

Bruttó eladási ár

 

1-30 000 Ft utánvét összeg között

600 Ft

30 001-499 999 Ft utánvét összeg között

1 190 Ft

 

MPL futárszolgálat

Kényelmes és egyszerű csomagátvételi lehetőség. Fizethet bankkártyával vagy készpénzzel.
A kézbesítést kérheti lakcímére, vagy akár munkahelyére. Országos lefedettség.
Kétszeri kézbesítési kísérlet MPL Üzleti csomag esetén, amelyet az alapdíj tartalmaz.

Bővebb info: 
https://www.posta.hu/kuldemeny_erkezese/haznal_torteno_csomagkezbesites

 

 

Háznál történő kézbesítés esetén

2 kg-ig

2 990

5 kg-ig

3 290

10 kg-ig

3 590

20 kg-ig

4 390

30 kg-ig

6 590

40 kg-ig

9 190

 

Súly és mérethatárok

Maximális tömeg

  • Címhelyre címezve: 40 kg

Méretek

  • Legkisebb méret: 120 x 175 mm

  • Hosszúság max. 2400 mm

  • Hosszúság + szélesség + magasság együttesen max. 3000 mm

Terjedelmes (a küldemény alapdíjának +100%-a)

  • Terjedelmes Ha a három kiterjedésbeli mérete együttesen több 1800 mm-nél, de nem haladja meg a 3000 mm-t, vagy leghosszabb oldala 1000 mm-nél nagyobb, de nem haladja meg a 2400 mm-t, illetve alakja nem téglatest vagy boríték, természete miatt egyéb küldeménnyel nem rakható össze vagy eltérő kezelést kíván.

 

Home Delivery Team (HDT)

Egy darabból álló küldemény maximális súlya 80 kg lehet. Egy küldemény több terméket is tartalmazhat, ebben az esetben minden megkezdett 80 kg után ismétlődik a szállítási díj.

Egy küldemény összeadott szélessége, hosszúsága, magassága maximum 300 cm lehet. Ennek túllépése esetén minden megkezdett 300 cm után duplázódik a szállítási díj. A küldemény leghosszabb oldala maximum 250 cm és a 2. oldal 200 cm lehet.

Csomag súlya (kg)

nettó ár FT

bruttó Ft

0-40

5 790 Ft

7 353 Ft

40-60

8 490 Ft

10 782 Ft

60-80

8 990 Ft

11 417 Ft

80-100

11 990 Ft

15 227 Ft

100-120

13 990 Ft

17 767 Ft

120-140

15 990 Ft

20 307 Ft

140-160

17 990 Ft

22 847 Ft

160-180

19 990 Ft

25 387 Ft

180-200

21 990 Ft

27 927 Ft

200-220

23 990 Ft

30 467 Ft

220-240

25 990 Ft

33 007 Ft

240-260

27 990 Ft

35 547 Ft

260-280

29 990 Ft

38 087 Ft

280-300

31 990 Ft

40 627 Ft

 

LDTRANS

Árak

Az árak 2024.02.01-től érvényesek. Belföldi csomagszállítás esetén

Csomag súlya (kg)

Szállítási díj (Bruttó) Ft

0,1-2

4096

2,1-5

4329

5,1-10

4738

10,1-15

5030

15,1-20

5980

20,1-30

7104

30,1-40

8404

40,1-50

10843

50,1-60

12581

60,1-80

14611

80,1-100

17971

300 (raklap)

21622